Alt Text!
Київська Академічна Майстерня Театрального Мистецтва
Alt Text!
м. Київ. вул. Ярославів Вал 14-б

БАРОЧНІ ТРІО-СОНАТИ

(піаніно, клавесин)

Резюме



Чому саме бароко?

«Бароко» - химерний, дивний, витончений, схильний до надмірності).

Це італійське слово стало вживатися в 17му толітті для позначення музичного стилю, якому нібито була властива любов до розкоші, надмірності та іншої «неправильності»).

Моє ставлення до цієї музики не має нічого спільного з традиційним розумінням цього слова. Я з дитинства сприймав музику високого бароко (Генделя, Вівальді, Баха ...), як дуже піднесену, духовну музику. Вона вразила моє серце своєю глибиною і витонченістю. Ніякої надмірності, неправильності, збоченості, я там не знаходив і не шукав.

Для мене вона була вершиною розвитку музики, в якій емоційність поєднується з інтелектуальністю найкращим чином. Всі ці складні поліфонічні конструкції дихають живим глибоким почуттям і сприймаються, як мова вищого космічного розуму. Якщо порівнювати аскетичні гімни ченців середньовіччя з кантатами чуттєвого бароко, то останні виглядають набагато більш духовними, як на мене.

- Ось і перша соната була написана до Різдва 1995 року і подарована моєму другові-композитору Данилу Перцову (що дуже смішно - йому свої сонати дівати нікуди)). Ця урочиста музика мені представлялася в органному звучанні. Прелюдія, фугато, імпровізаційний адажіо і фінал в поліфонічної двухчастной формі. Тут можна почути і церковний хорал, і біганину дітей на вулиці, і легке шурхотіння першого нічного снігу ..

- Друга соната була написана для ансамблю Кашалот-консорт в 1996р. Першу пасторальну частину я написав на клаптику паперу на кухні студгуртожитку без будь-якого інструмента, уявляючи собі звучання самого екзотичного кашалота - фагота. Другу-фаготистові вона сподобалася і ми грали цю частину, як дует з гітарою. Лірична частина була теж складена в гуртожитку, але вже на ф-но під враженням від бахівських прелюдій і самотності. Як тільки самотність мою було порушено, все невимовні чари цієї музики зникли))

- Третя соната була складена на основі моєї імпровізації в дуеті з другом-флейтистом в класі консерваторії, де ми репетирували сонати Генделя і Телемана, а потім вирішили їх переплюнути і відразу зіграли алегро). Потім я додав інші частини. Це найлегша, натхненна, іскриста соната. Ви навіть не помітите, як вона пролетить!

- Четверта соната - найновіша. Всі частини складені в цьому році. Замість ліричної частини звучить старовинний танець гавот, в основі якого лежать мотиви шостої пісні про Світлану (всього таких пісень майже 50)). У цій сонаті мій майже 40річний досвід занять музикою повинен зіграти свою роль і ця соната має вам сподобатися особливо)

- Остання соната в програмі складена на основі двох останніх частин з концерту для двох клавірів, які я написав ще в 15 років, будучи студентом першого курсу музучилища. Після прослуховування сонат Бетховена в фонотеці, я випадково знайшов вільний клас з ф-но і висловив свої враження на ньому. Те, що у мене вийшло, мене вразило, в голові зазвучало слово «безсмертя» і після того, як пролунав дзвінок на наступний урок (якоїсь там географії)) я абсолютно не зміг повернутися з небес натхнення на шкільну лаву. І замість конспекту записував на уроці свій безсмертний шедевр)

Купити квитки

У найближчий час вистав немає

Вартість квитка

150 грн.

Тривалість

70 хв.

Виконавці

Сцена

Основна (Салон)

Статус

Архівна

Наші партнери

Термінове оголошення:

Шановні глядачі! У зв’язку із запровадженням посиленого карантину з 20 березня до 30 квітня 2021 року вистави у ці дати не відбудуться. Ми пам'ятаємо про вас та просимо не турбуватися. Всі придбані вами квитки будуть дійсні, але вистави переносяться на травень, червень, липень. Бережіть себе та будьте здорові! Графік за посиланням (згодом він буде доповнюватися): https://suzirja.kiev.ua/perfomances/62